Rinkos tyrimai, apklausos, skambučių centras

LT SE RU

Naujienu prenumerata

Slaptasis pirkėjas




Kada: Poreikis Slaptojo pirkėjo tyrimui

Mystery Shopping (Slapto pirkėjo) esmė yra skambučiai ar kitokia kontaktų forma su kompanijomis, įmonėmis ar organizacijomis, norint išsiaiškinti jų darbo su klientais praktiką.

Kodėl: Slaptojo pirkėjo tyrimo tikslai

Šis metodas vis plačiau taikomas, norint įvertinti savo darbuotojų darbo kokybę, atrasti silpnąsias veiklos vietas, pagerinti aptarnavimo kokybę, pagerinti firmos įvaizdį. Šį metodą taip pat taikome tirdami užsakovo konkurentus, kai užsakovas nori pasisemti patyrimo ar įdiegti naujoves savo aptarnavimo ar vadybos sistemoje. Vertinama pagal detalią ir suderintą su užsakovu darbuotojų kokybės ir efektyvumo vertinimo sistemą.

Taikomas bet kuria forma, Mystery Shopping (Slapto pirkėjo) metodas yra unikalus, įvertinant bet kurias paslaugas.
Apklausos.LT - rinkos tyrimai, apklausos, skambučių centras